Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario Contraseña: Recordarme

Hiszpański na pomorzu / nauka
(1 viendo) (1) Invitado
  • Página:
  • 1

TEMA: Hiszpański na pomorzu / nauka

Hiszpański na pomorzu / nauka hace 1 año, 9 meses #25575

• Lenka
Szukam na okres 2-3 miesięcy ( czerwiec, lipiec, sierpień ) prywatnego nauczyciela języka hiszpańskiego na pomorzu, w okolicach Łeby. Bardzo ciężko mi znaleźć cokolwiek, bo tam nie ma nawet szkół , w których prowadzone są kursy hiszpańskiego ! Może ktoś coś doradzi tu na forum ?

Pozdrawiam wszystkich

Re:Hiszpański na pomorzu / nauka hace 1 año, 9 meses #25586

• Jorge Real
Witam,

witam,

jestem nauczycielem hiszpanskiego, mieszkam w Gdyni. Masz jakieś znajomości hiszpańskiego?. W każdej chwili możemy się spotkać. Do zobaczenia.

Jorge Real
Kom. +48 796360643
Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.

Re:Hiszpański na pomorzu / nauka hace 1 año, 9 meses #25592

• Nando
  • moderador
  • Temas: 282
Cześć,

Jestem hiszpański lektor. Nauczam na Uczelniach Wyzszych w Trojmiescie i Akademiach Prywatnych. Mieszkam w Gdańsku.

Zapraszam,

Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.

Kom. 883954937
Guía turística de Gdansk: www.visitagdansk.co.cc

Re:Hiszpański na pomorzu / nauka hace 1 año, 8 meses #25815

• Lenka
Super, że ktokolwiek się odezwał Jest tylko jeden problem - ja mieszkam w Łebie i chciałabym, żeby lekcje odbywały się u mnie w domu, a myślę, że z Trójmiasta nikomu nie opłaca się do mnie przyjeżdżać na lekcje

Re:Hiszpański na pomorzu / nauka hace 1 año, 8 meses #25836

• Nando
  • moderador
  • Temas: 282
Napisz do mnie e-mail i możemy mówić o swojej przyszłości...
Guía turística de Gdansk: www.visitagdansk.co.cc

nauka hiszpanskiego w Hiszpanii hace 1 año, 6 meses #26748

• Agnieszka